een extra verhaaltje om het goed af te ronden

24 oktober 2017 - Sittard, Nederland

Degenen die mijn reisverhalen in mei/juni gevolgd hebben zullen vast nog wel weten dat ik bij thuiskomst nergens mijn huissleutels kon vinden. Had in de USA vlak voor de terugreis al alles afgezocht en thuis nog eens alle bagage onder de loep genomen maar nergens huissleutels. Het advies van de wandelgroep om een verzoek te richten aan de heilige Anthonius om ze alsnog ergens te vinden heb ik wel opgevolgd maar dat leverde destijds ook niks op. Dus vanuit mijn reservesleutels maar een nieuw setje samengesteld en 2 sleutels laten bijmaken. Ik ben in augustus nog met de tent weg geweest en heb die toen ook nog eens goed bekeken, geen sleutels.....

Nu kom ik vandaag thuis van een paar dagen weg in eigen land, dus soort roadtrip Nederland :) en heb net alle zooi weer opgeruimd en opgeborgen. Nu ik toch in het standje --opruimen-- sta besluit ik mijn rugzakje ook eens helemaal leeg te halen en uit te kloppen. Rugzakje leeg, op z'n kop, binnenste buiten en flink uitgeklopt. Pas daarna als ik mijn spulletjes er weer in wil doen voel ik iets scherps.......

Juist ja..... al die tijd zat mijn sleutelbos gewoon in mijn rugzakje in een of ander geheim vakje waarvan ik vergeten was dat het in de rugzak zit......

Mijn roadtrip USA was geweldig en zoals al eerder aangegeven is er nooit iets negatiefs gebeurd, alleen het niet terugvinden van mijn sleutels was beetje raar. Nu dat ook weer opgelost is kan ik vanuit de grond van mijn hart stellen dat de reis in de USA echt 500% zonder problemen is verlopen :)))