MarianneV

Foto’s:
585

Over mij

Ik droom er al jaren van om na mijn pensionering met een camper een rondreis door Amerika te maken. Helaas geen reisgenoot kunnen vinden, maar helemaal niet gaan is voor mij geen optie..... Inmiddels ben ik bijna 789 maanden (start AOW en pensioen) en heb ik enkele weken geleden de knoop doorgehakt, ik ga !!

Over mijn reis

Met een huurauto een rondreis door het Westen van Amerika.

Van Los Angeles via de diverse parken, stukje route66 en steden zoals Las Vegas en San Francisco terug naar Los Angeles. Zoveel mogelijk in budget hotels/motels en anders in een tentje in een van de Park Campgrounds. Hoofddoel is nog altijd het Seqoia National Parc met zijn machtige oerbomen.

Bezochte landen

Ik heb 29 landen (12%) bezocht:

Antigua en Barbuda, België, Britse Maagdeneilanden, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Guadeloupe, Hongarije, Ierland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Martinique, Monaco, Montserrat, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Polen, Portugal, Rusland, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.