vlak voor de start

17 mei 2017 - Sittard, Nederland

Nu begint het toch wel erg dichtbij te komen. Ontzettend leuk, heb er zin in maar ook wel spannend. Eigenlijk kan er niks misgaan, mijn vliegticket en huurauto zijn geboekt, mijn USA-visum is binnen en mijn paspoort en Mastercard hebben een goede geldigheidsduur. Dus wat kan er nog mis gaan? Niks :)

Tent is inmiddels voor een tweede keer proefopgezet en dit keer had ik de tent werkelijk in mijn uppie binnen 5 minuten staand. Slaapplekken zijn voor bijna alle nachten geregeld, nog voor een paar nachten niet, dat klinkt zorgelijk maar zo voelt het voor mij niet. Als alternatief heb ik slapen in de auto en dan heel vroeg weer verder rijden om ergens in een park de zonsopgang te kunnen zien.

Ik heb geregeld wat er te regelen viel en heb vandaag helemaal niks meer gedaan, alleen maar genoten van het vooruitzicht dat ik eindelijk mijn droomreis ga maken. Morgen moet ik al vroeg uit de veren en aankomst Los Angeles is verwacht donderdag om 13.00 uur 's middags (dat is 22.00 uur bij jullie).  Geen idee hoe het zal gaan met internet. In de motel-hotelkamers zal dat wel lukken, maar in de tent (of in de auto) heb ik waarschijnlijk geen internet, nou ja, daar heb ik zeker geen internet. Maar ik ga toch proberen per dag een verslagje te doen en als ik dan internet heb kan ik dit inladen op mijn reislog.

1. Jo:
    19 mei 2017
    Hoi Marianne , ben benieuwd naar je eerste Amerikaanse reisverslag.
    Hier valt het heel erg tegen , regen en nog eens regen.
  2. Irene Gelissen:
    20 mei 2017
    Hallo Marianne
    Ik hoop dat je goed bent aangekomen.
    Ben benieuwd naar jou avontuur in de USA.